X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
אמסטרדם
מסלולי טיול באמסטרדםנקודות עניין באמסטרדםטיפים והמלצות לאמסטרדםמלון מומלץ באמסטרדםאטרקציות באמסטרדםאמסטרדם עם ילדיםלטייל בהולנדהשכרת רכב באמסטרדםשאטלים באמסטרדםטיסה זולה לאמסטרדם
 

יום ראשון באמסטרדם

בדרך לאמסטרדם

נחתנו בבריסל, קיבלנו רכב ויצאנו בנסיעה לכיוון אמסטרדם, השמים קצת קודרים ומידי פעם יורדות כמה טיפות, בצידי הדרך שדות ירוקים, כבשים חופשיות מלקטות עשב, פרות דשנות והכל ירוק, כל כך ירוק ויפה, זהו אחרי שבועות של צפיה מתחיל הטיול שלי

טיול בר מצווה באמסטרדם

הבית מול התעלה

המסלול של הטיול מתחיל באמסטרדם, ובשביל לחוות את אמסטרדם בדרך הטובה שכרנו דירת נופש באמסטרדם סמוך לכיכר דאם, הדירה נמצאת בקומה שנייה ובכדי להגיע אליה יש חדר מדרגות צר מאוד ומפותל, כמעט והיא אפשר לעבור.

בבית חלונות גדולים מהם ניתן להשקיף לרחוב, לראות את התעלה, הגשר והטראם שעובר ברחוב, ככה שאני מביט מבעד לחלון פתאום מופיעה לה קשת יפיפיה, הבית ממול הבנוי לבנים אדומים והקשת למרגלות התעלה, כל כך יפה שקשה להפסיק ולהתבונן.

אבל אבא כבר מאיץ בי, יאללה בוא נעשה סיבוב .....

ארוחת ערב שישי

הגענו ביום שישי לאמסטרדם וחבר של אבא שמתגורר כאן מספר שנים הזמין אותנו לארוחת שישי, החלטנו לוותר על נסיעה ברכב וללכת ברגל, ככה נוכל להכיר את אמסטרדם וליהנות מהרחובות, התעלות והאנשים שנראים קצת שונה ממה שאני רגיל.

קבלת שבת באמסטרדם, קידוש, הדלקת נרות וארוחת ערב חמה לצד סיפורים של אבא והמארח על החוויות שעברו שהיו ממש בגילי. זהו עכשיו ניקח מונית חזרה לדירה, אני עייף ומחר מחכה לי יום ארוך במיוחד, מלא חוויות חדשות שעתידות לבוא.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך