ביטוח ביטול טיסה

המדריך המלא על ביטוח ביטול טיסה - כל מה שכדאי לדעת 

אחד הרגעים הכי פחות נעימים שיכולים לקרות לנו, מתרחש כאשר מתברר שאנחנו לא יכולים לממש כרטיס טיסה שעומד לרשותנו ולמעשה עלינו לבטל את הנסיעה המתכוננת. לצערנו זה יכול לקרות מסיבות שלנו, ועל מנת להימנע מהפסד כלכלי עלינו לבטח את עצמנו מפני מצב כזה. 

לצערנו, ייתכנו מקרים בהם נצטרך לבטל את הטיסה שלנו, בין אם זה מסיבות רפואיות, משפחתיות, מקצועיות או אחרות. זה יכול לקרות בגלל סיבות שקשורות אלינו באופן ישיר או עקיף, וכן זה יכול גם לקרות מסיבות חיצוניות שלא קשורות אלינו, כמו למשל מלחמה, מגיפה או כל סיבה אחרת. 

ביטול טיסה

מאחר ואנחנו משלמים לא מעט כסף עבור כרטיס טיסה וכל מה שכרוך בנסיעה, אזי יהיה נכון מצידנו לבטח את עצמנו מפני ביטול. לשם כך בדיוק, אפשר לרכוש ביטוח ביטול טיסה. מדובר על כיסוי נוסף שחברות ביטוח שונות מציעות וגם חברות אחרות, למשל חברות אשראי, משווקות כאשר הן מציעות לנו פוליסות דרך חברות וסוכנויות ביטוח שונות. 

יחד עם זאת, צריך לומר כשאנחנו רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל ויזה או דרך חברות אחרות, לא בהכרח הביטוח יכיל את האופציה של קיצור טיסה אלא אם נדאג להוסיף את הכיסוי,  ולכן עלינו לוודא שהפוליסה כוללת אופציה זו.

מה זה ביטוח ביטול טיסה?

מאחר וישנם מצבים בהם הלקוח, קרי הנוסע, נאלץ לבטל את הטיסה שלו, על מנת לא למצוא את עצמו משלם את מחיר מלא על הטיסה, אזי שהוא ירכוש פוליסה שתגן עליו מפני הפסד. הפוליסה מגנה עליו מהרגע שהוא הזמין את הכרטיס ועד למועד הטיסה. חשוב לציין, הפוליסה איננה מחליפה בשום דרך ביטוח נסיעות רגיל. 

לכן, באפשרותכם לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל דרך חברת ויזה, ובמקביל ביטוח טיסה או לבדוק אם אפשר להוסיף לפוליסת הנסיעות תוספת שמתייחסת לביטוח טיסה. ברגע שרוכשים את הכיסוי, חברת הביטוח מחויבת להחזיר לנוסע את מלוא כספו או חלק משמעותי מעלות כרטיס הטיסה. 

כפי שציינו, ביטול טיסה יכול לקרות מסיבות שונות, לכן גם הפוליסה אמורה לכסות סיבות שונות לביטול ולא רק סיבות רפואיות בהכרח. יש לוודא שאכן היא כוללת בתוכה אופציה של ביטול טיסה עקב מצב משפחתי, סיבות מקצועיות או כל סיבה אחרת, אישית או חיצונית. 

רכישת כיסוי ביטול טיסה אומנם עולה יותר כסף, אבל יכולה לחסוך לנו במקרה של ביטול. במיוחד בעידן בו כרטיסי טיסה הם מאוד זולים, על מנת לא להיתקע במצב בו אנחנו משלמים על כרטיס, מבטלים את הטיסה ועדיין נאלצים לשלם עבורה. 

על מנת ליהנות מהתנאים הטובים ביותר, יהיה נכון לפנות לאתר Wobi, סוכנות ביטוח דיגיטלית ששם אפשר להשוות בין ההצעות השונות ולרכוש את הפוליסה הרלוונטית עבורנו מבחינת תנאים וכמובן מבחינת עלויות. 

 

כתבות שאולי יעניינו אותך