פסטיבל האורות של אמסטרדם - Amsterdam Light Festival

פסטיבל חורף קסום 

פסטיבל האורות של אמסטרדם (Amsterdam Light Festival) הוא פסטיבל חורף קסום שנערך זאת השנה השמינית ברציפות ומשתלב נהדר עם התפאורה של שווקי חג המולד וחגיגות הסילבסטר. השנה יתקיים הפסטיבל החל מתאריך 1 בדצמבר 2022 ועד לתאריך 22 בינואר 2023 . במהלך ימי הפסטיבל יוצגו שלושים יצירות אמנות שיאירו את אמסטרדם בצבעים ומייצגים מדהימים. בקרוב נציג את נושא פסטיבל האורות ה- 10 בנתיים תוכלו להתרשם במאמר מהפסטיבל שנערך בשנת 2019.  

הזמן עכשיו כרטיסים לשייט פסטיבל האורות והבטיחו את מקומכם >>

שייט חווייתי לאורך מייצגי פסטיבל האורות של אמסטרדם

שלושים יצירות אמנות שיאירו את אמסטרדם בו זמנית

מאות אומנים ואדריכלים הגישו בשנה האחרונה את יצירותיהם לוועדת הפסטיבל ומתוכם נבחרו בקפידה 30 יצירות ענק מופלאות של מעצבים ואדריכלים מ -16 מדינות שונות - כל היצירות קשורות לנושא המרכזי של הפסטיבל "שיבוש!" (Disrupt!).

במשך 53 ימים יוכלו מבקרי הפסטיבל לעבור ברגל, ברכיבה על אופנים או בשייט ולצפות בכל 30 המייצגים שנבחרו שאגב יוארו כולם בו זמנית. כל מבקר יוכל להצביע עבור היצירה שאהב - כאשר הפרס יוענק לזוכה המאושר בסוף השבוע האחרון של הפסטיבל.

בנוסף למייצגים יתקיימו ברחבי העיר אמסטרדם הופעות של אומנים מפורסמים, הופעות רחוב, פעלולים ועוד.

שייט חווייתי בין מייצגי פסטיבל האורות

אחת הדרכים המומלצות בהם תוכלו לחוות את פסטיבל האורות והעיר אמסטרדם היא בשייט חווייתי בין מייצגי הפסטיבל - שייט שזכה לכינוי "שייט פסטיבל האורות - אור צבעי הציפורים על המים" (Amsterdam Light Festival Early Bird Water Colors Cruise) השייט שאורך כ- 75 דקות נע בשקט באמצעות סירה המונעת בעזרת מנוע חשמלי - כך תוכלו לשמוע את דברי ההסבר על כל אחד מיצירות הפלא המוארות של הפסטיבל.

הסירות המיועדות לשייט בימי הפסטיבל מעוטרות אף הן באורות צבעוניים ועל סיפון הסירה ניתן למצוא לרווחת המבקרים - כריות ושמיכות, כמו גם, משקה חם.

הזמן עכשיו כרטיסים לשייט פסטיבל האורות והבטיחו את מקומכם >>

מייצג אורות בתעלות של אמסטרדם פסטיבל האורות@Light a Wish - OGE Group Artist Impression

 

כתבות שאולי יעניינו אותך