אפטלינג - Efteling

פארק השעשועים המוביל באירופה

מרחק נסיעה של שעה ורבע בלבד מאמסטרדם תמצאו את פארק האפטלינג (Efteling), פארק השעשועים המוביל ביותר באירופה. 4 מיליון מבקרים מידי שנה פוקדים את הפארק ליום שלם, מקסים ועמוס באטרקציות. אז תשכחו מכל מה שאתם חושבים שאתם יודעים על אטרקציות בהולנד. פארק השעשועים אפטלינג הוא הדבר האמיתי, חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה וכניסה לעולם שכולו קסם ואגדות.

הזמן כרטיסים לאפטלינג מראש | הזמן עכשיו חדר במלון אפטלינג הולנד

אפטלינג פארק השעשועים המוביל במחוז צפון בראבנט

פארק אפטלינג – זה כל הקסם!

פארק השעשועים אפטלינג, משתרע על שטח של עשרה דונמים. הפארק שימש בעבר כפארק ספורטיבי בו מגרשי כדורגל ומגרשי טניס. האפטלינג המוכר לנו כיום נפתח רשמית בשנת 1952 ופועלים בו למעלה מ-36 מתקנים חווייתיים הכוללים : רכבות הרים, מתקני מים, יער אגדות קסום ושלל אטרקציות שאתם לא רוצים לפספס. מה שהופך את האפטליניג ליעד מועדף בקרב טיולי משפחות להולנד. (מידי שנה מתווספים מתקנים חדשים וקסומים).

מה יש בפארק אפטלינג?

פארק אפטלינג שוכן בתוך יער קסום ומשולב עם סיפורי אגדות אירופאיות מפורסמות כמו: היפיפייה הנרדמת, שלגייה ושבעת הגמדים ועוד. הפארק משופע במתקנים משעשעים ומאתגרים ולפני כמה שנים זכה בתואר הנכסף כפארק השעשועים הטוב בעולם. תואר שהרבה פארקים בעולם כולו היו שמחים לקבל.

בין המתקנים הידועים בפארק אפטלינג מצויה רכבת ההרים שעושה שני לופים מלאים, אחד אחר השני, טירת רפאים שתגרום גם לאמיצים מבינכם לשקשק לא מעט, ספינת רפאים לבעלי קיבה חזקה בלבד ודוב פנדה שייקח אתכם לסיור מרתק בעולם הטבע.

מופע סוסים מרהיב בפארק השעשועים אפטלינג בהולנד

בנוסף, לפני מספר שנים השיק פארק אפטלינג תיאטרון בובות מרהיב בו תוכלו ליהנות ממופעים סביב השעון, הבובות מייצגות תרבויות, מדינות וארצות מכל העולם. הן מוצגות בלבוש מסורתי וברקע המאפיינים הלאומיים של כל מדינה. מאז הפארק לא מפסיק להפתיע ומידי שנה צפויות להיפתח אטרקציות חדשות ומאתגרות.

לינה במלון האפטלינג - לישון בתוך ספר אגדות

רוצים לישון בתוך ספר אגדות? בואו להתארח במלון אפטלינג שנמצא סמוך לפארק השעשועים. (מרחק הליכה רגלית של חמש דקות). המלון המפואר עוצב בהשראת פארק השעשועים והילדים, כמו גם המבוגרים שמגיעים ללון המלון זוכים לפגוש את גיבורי האגדות, לשחק איתם ולקבל מהם מתנות מיוחדות : כמו בובות, עפיפונים ועוד.

גם חדרי המלון מעוצבים ברוח האפטליניג, המיטות, המצעים, חדרי האמבטיה הופכים את השהייה במלון לחוויה מיוחדת במינה. ומאפשרים לכם להרגיש חלק מהסיפור המופלא של האפטלינג.

לינה במלון אפטלינג מומלצת מאוד, זאת חוויה קסומה לילדים ולהורים. במלון חניה חינם, אינטרנט אלחוטי ועוד המון, המון הפתעות.

הזמן כרטיסים לאפטלינג מראש | הזמן עכשיו חדר במלון אפטלינג הולנד

מתקן אבובים בפארק השעשועים אפטלינג בהולנד

שעות פעילות

פארק השעשועים אפטלינג פתוח בתקופת החורף החל מחודש נובמבר ועד פברואר - מידי יום החל משעה 11:00 בבוקר ועד לשעה 18:00 בערב. בימים שבת וראשון הפארק יהיה פתוח עד ל- 19:00 בערב.

בתקופת הקיץ פארק האפטלינג פתוח מידי יום החל משעה 11:00 בבוקר ועד לשעה 20:00 בלילה.

אתר הבית

 

כתבות שאולי יעניינו אותך