שוק הפרחים הצף - Bloemenmarkt

שוק הפרחים באמסטרדם -  חוויה לכל החושים

שוק הפרחים הצף (Bloemenmarkt), הוא שוק מיוחד במינו. זהו שוק ססגוני וגדול של פרחים, שבו נמכרים פרחים וצבעונים מתוך סירות - שהפכו ברבות השנים לרפסודות עליהם דוכנים שצפים להם בתעלה. וגם אם אתם לא רוצים לרכוש פרחים מומלץ מאוד לבקר בו. בשוק תוכלו לחזות בפרחים מדהימים כגון נרקיסים, אירוסים וצבעוניים וליהנות מאווירה שכולה ניחוחות משכרים ומראות ססגוניים.

אטרקציות באמסטרדם לא חסר, אולם ביקור בעיר לא יהיה שלם ללא טיול שווקים באמסטרדם. כאשר אנחנו מדברים על  שווקים באמסטרדם אי אפשר שלא להזכיר את שוק הפרחים. הולנד נחשבת למעצמת פרחים אירופאית, היא ידועה בצבעונים המרהיבים ובפרחים הססגוניים שלה. מדי שנה מתקיימות  תהלוכות פרחים ברחובות העיר, וזה מחזה צבעוני ובלתי נשכח, שאסור לפספס.

פקעות של טוליפ למכירה בשוק הפרחים הצף

יתרה מכך, מומלץ גם לבקר בגני קוקנהוף. מדובר בגנים מרהיבים ביופיים הכוללים גינות מטופחות המעוטרות בפרחים הייחודים להולנד ולא פעם נערכות בהם תצוגות. שימו לב, גם בורסת הפרחים בעיירה אלסמיר היא תאווה לכל החושים. שם תוכלו לראות מסחר בפרחים ושפע של פרחים וצמחים יפיפיים. העיירה נמצאת לא רחוק משדה התעופה סכיפהול. אך גולת הכותרת של הולנד זהו ללא ספק שוק הפרחים הצף של אמסטרדם - Bloemenmarkt.

שווקים באמסטרדם: שוק הפרחים הצף

יש מגוון רחב של שווקים באמסטרדם, שווקי בגדים, תכשיטים, מציאות, אוכל אך הולנד מזוהה יותר מכל עם פרחים, שוק הפרחים הצף פתוח מיום שני עד ליום שבת, בין השעות 09:30 בבוקר ועד ל- 17:00 אחר הצהריים, מיקומו על גדות תעלת ה- Singe והגישה אליו קלה, אם לוקחים חשמלית.

מבט על הדוכנים הצפים של שוק הפרחים הצף

 

כתבות שאולי יעניינו אותך