גן החיות של בורגר - Burgers' Zoo

מסע מרתק בין אזורי האקלים החיות והצמחייה בעולם

גן החיות של בורגר (Burgers' Zoo) במחוז חלדרלנד הולנד הוא אחד מגני החיות המרהיבים והמרתקים שיש באירופה. בניגוד לגן חיות רגיל בו החיות מוצגות לראווה. בגן החיות בורגר'ס תוכלו לדלג בין אזורי האקלים השונים. בכל אזור אקלים תוכלו להתרשם מהחיות והצמחייה שמאפיינות את האזור. אז למה אתם מחכים, בואו נצא למסע ביערות הגשם, המדבריות, הג'ונגלים ומרחבי האוקיאנוס.

גן החיות של בורגר במחוז חלדרלנד הולנד | צילום: דן אורן

מדלגים מאקלים לאקלים

גן החיות של בורגר מחולק למספר אזורי אקלים שונים. בכל אזור אקלים ניתן לחוות את הטבע במלוא הדרו. מתכנני גן החיות דאגו לכל פרט החל מצורת החיים, הצמחייה, אופי החול והסלעים, ממש העתקה מפתיעה של אימא טבע.

לשוטט בין יערות, מדבריות וסוואנות

באזור הסוואנה שבאפריקה תוכלו לבקר בספארי פראי, בג'ונגל תמצאו את עצמכם צועדים בשבילים בתוך צמחייה סבוכה ממנה נשמעות קולות החיות. ביער הגשם של דרום מזרח אסיה תפגשו בנמרים וקופים, באזור המדברי תוכלו לטייל בניחותא מבלי לסבול מהחום והשמש היוקדת. משם תוכלו להמשיך לעבר האזור המרתק של ביצת מנגרובים ותראו עצים הצומחים במים מלוחים ומושכים אליהם בעלי חיים שונים.

בגן החיות בורגר'ס תוכלו לפגוש למעלה מ- 200 מינים וזנים של בעלי חיים ששוכנים זה ליד זה, כל אחד באזור האקלים שמתאים לו. לכל אזור בגן החיות בורגר'ס מוקצים שטחים נרחבים. הג'ירפות, האריות, הקרנפים והזברות - כולם חשים במגרש הביתי שלהם וזוכים למרחב מחייה נאות בו הם יכולים לשוטט ממש כאילו חיו באפריקה.

סיורים מודרכים ברחבי גן החיות

מלבד שיטוט עצמי ברחבי גן החיות (אשר לרגעים בוודאי תשכחו כי הוא גן חיות ותרגישו במקום האמיתי) תוכלו להצטרף לסיורים מודרכים שמסבירים על בעלי החיים השונים, המדריכים חושפים את הסיפורים הקטנים של חיי השגרה בגן החיות או האירועים המיוחדים, כמו לידתם של האריות הקטנים - אירוע משמח שהתרחש לא מזמן, או הקוף שנולד אף הוא לפני פחות משנה.

במהלך הסיור תוכלו לשמוע על הגורילות והשימפנזים שבגן החיות, על הזוחלים, העופות הרבים וכמובן על המלכים: הנמרים, הטיגריסים, האריות, הדובים אשר חיים זה לצד זה.

השקט של עולם המים

גן החיות בורגר'ס נחשב לאחד הוותיקים באירופה. גן החיות פועל כבר למעלה ממאה שנים שבמהלכם כל פעם נוספו אזורים חדשים ופעילות גן החיות הורחבה. אחד האזורים החדשים שזכה לשבחים מכל העולם הוא עולם המים בו תוכלו לצאת למסע בין ספינות טרופות, זנים של דגים ויונקים ימיים.

בעולם המים תוכלו לצפות באזור השקט, הצבעוני והמרתק של הטבע. דגים החיים באזורים טרופיים ומסתתרים בין שוניות האלמוגים המרהיבות, כרישים, חתולי ים, ושאר חיות ים יופיעו לפניכם באקווריומי הענק. במהלך הסיור בעולם הים תוכלו לחוות את העולם המופלא כאילו אתם נמצאים בתוך צוללת במצולות הים.

סולמות וחבלים

ובין יער למדבר, בין הסוואנה באפריקה ליער הגשם בדרום מזרח אסיה תוכלו גם להשתעשע בקומפלקס הסולמות, החבלים, והגשרים התלויים המדמים כפר בג'ונגל שבמרכז או דרום אמריקה. מתקן המשחקים הענק והמקורה נותן תחושה אמיתית של טיול בלב כפר טיפוסי הנמצא בלב הג'ונגל אשר בו המעבר בין העצים הוא על גבי גשרי חבלים מתנדנדים.

חוויה לכל המשפחה

גן החיות של בורגר הוא גן עדן לילדים ומבוגרים במיוחד לכל חובבי הטבע שביניכם. מומלץ לשריין 5-6 שעות לפחות למסע המרתק בגן החיות.

שעות פעילות

תקופת הקיץ, החל סוף חודש מרץ ועד לסוף חודש אוקטובר, גן החיות יהיה פתוח מידי יום החל משעה 9:00 בבוקר ועד לשעה 19:00 בערב.

תקופת החורף, החל מסוף חודש אוקטובר ועד לסוף חודש מרץ, גן החיות יהיה פתוח מידי יום החל משעה 9:00 בבוקר ועד לשעה 17:00 אחר הצהרים.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך