X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
אמסטרדם
מסלולי טיול באמסטרדםנקודות עניין באמסטרדםטיפים והמלצות לאמסטרדםמלון מומלץ באמסטרדםאטרקציות באמסטרדםאמסטרדם עם ילדיםלטייל בהולנדהשכרת רכב באמסטרדםשאטלים באמסטרדםטיסה זולה לאמסטרדם
 

איך לבחור את הדיל הכי זול בשבילכם

לטייל בהולנד בזול

יש הרבה סוגים של דילים לאמסטרדם. זו אחת הערים המתוירות בעולם וישראלים אוהבים אותה בגלל מרחק הטיסה הקצר, האטרקציות והאווירה האירופאית. יחד עם זאת, לא כולם יודעים איך לבחור את הדיל הכי זול ומשתלם עבורם. דווקא מגוון הדילים וההצעות עשוי לבלבל את מי שאינו בקיא בתחום התיירות.

ההמלצה העיקרית היא לחשוב מראש על אופי החופשה וכך להוזיל את עלויות קניית הכרטיסים. תכנון מוקדם מונע עוגמת נפש, מבטיח מקום בבתי המלון המוצלחים וחוסך משאבים.

במהלך תכנון מראש של חופשה באמסטרדם יש כמה נקודות אליהן שווה להתייחס. החופשה צריכה בראש ובראשונה להתאים לטעם האישי. כדאי לבחור דילים המתחשבים בגיל הממוצע של המשפחה ולהבחין בין חופשות עם ילדים, חברים או בני זוג.

התאמה של החופש לתחומי העניין גם תחסוך בהוצאות וגם תבטיח חוויה בלתי נשכחת. המלצה לא פחות חשובה היא לבחור דיל זול בהתאם לימי החופשה מבתי הספר או העבודה. אין טעם לחסוך על דיל אטרקטיבי אך לספוג הרבה הוצאות לא צפויות.

חופשה בהולנד

איזו חופשה מתאימה לכם?

חופשה באמסטרדם מחייבת התאמה אינדיבידואלית. מי שאוהב כדורגל אירופאי ברמה גבוהה ורוצה לראות מקרוב את קבוצת איאקס אמסטרדם יכול לברר על דילים הכוללים טיסות, משחקים ובתי מלון.

לעומת זאת, מי שרוצה דווקא לטייל ברחובות אמסטרדם וגם לצאת מחוץ לעיר ישמח לשמוע על חבילות נופש עם רכב. בנוסף, תמיד יש באמסטרדם הופעות, תערוכות ופסטיבלים. אפשר להתארגן מראש ולרכוש כרטיסים במחירים נוחים ובתאריכים ספציפיים.

אין גבול לכמות האפשרויות שאמסטרדם ולכן היא ממשיכה להיות עיר תיירות מובילה. מי שרוצה לבחור את הדיל הכי זול צריך להחליט על סדר עדיפויות. לא כדאי להגיע לעיר ורק לאחר מכן להתחיל לתכנן את החופשה, היות וברוב המקרים זה נגמר בעוגמת נפש ובהוצאות מיותרות.

בתכנון החופשה המתאימה לכם תוכלו לתכנן על דילים לאמסטרדם לכל אורך השנה ובתנאים אופטימאליים. באופן עקרוני, דילים אמורים לכלול טיסה, בתי מלון ולעיתים גם העברות. זהו הבסיס לחבילת נופש וממנו אתם יכולים להרכיב את הבילוי המועדף.

על אילו אתרים אסור לוותר?

לקראת סיום, כדאי להזכיר מספר אתרים עליהם מאוד לא כדאי לוותר. לא משנה באיזה סוג של חופשה או דילים אתם בוחרים, מומלץ להגיע לרייקסמוזיאום ולראות מקרוב מגוון פריטי אמנות קלאסית וגם את משמר הלילה של רמברנדט. במוזיאון ואן גוך תמצאו יצירות שאתם מכירים ותמיד רציתם לראות מקרוב, בעוד במוזיאון הטרופי תוכלו לבלות עם הילדים.

אם אתם מגיעים לאמסטרדם בחופשה משפחתית, השאירו זמן לביקור בגן החיות ארטיס ואל תשכחו לסייר ברגל בין כיכר הדאם, כיכר רמברנדט והליידספליין. הגיעו לשוק הפרחים הצף בשעות הפתיחה ובררו גם על שוק דפר כדי לספוג טעמים וריחות.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך